Reguli corporative pentru a alege seturi cadou
In cazul in care detineti un business, cu siguranta este o idee geniala sa oferiti din cand in cand seturi cadou. Pentru a suda relatiile cu partenerii de afaceri, trebuie sa faceti diverse lucruri prin care sa-i surprindeti in mod placut.
Unul dintre aceste lucruri poate consta in oferirea unui set cadou, la o anumita ocazie, sau pur si simplu, pentru a lasa o impresie placuta.
Astfel de seturi cu diverse cadouri puteti sa le oferiti si clientilor dumneavoastra. Indiferent de afacerea pe care o detineti, cand vindeti ceva, puteti alcatui seturi care sa contina produsele pe care sa le vindeti.
In acest fel, veti atrage foarte mult atentia clientilor, si ii veti determina in continuare sa cumpere de la dumneavoastra. In plus, aceasta strategie de promovare a afacerii in mediul offline va poate ajuta sa atrageti si alti clienti pentru business-ul dvs.
In plus, metoda aceasta de promovare poate fi mult mai avantajoasa decat promovarea online sau decat promovarea la tv sau radio.
Exista foarte multe alte avantaje pe care vi le poate oferi aceasta actiune de oferire a cadourilor. Dar, inainte de a trece la actiune, este foarte important sa stiti cum sa procedati pentru a alege, si pentru a oferi seturile cadou. V-am pregatit un scurt ghid in randurile urmatoare, care sa va ajute, astfel incat sa alegeti si sa oferiti cadourile potrivite.
Reguli pentru a alege si a oferi seturi cadou
Acum ca intelegi beneficiile trimiterii unor seturi cadou de calitate, mai trebuie sa stapaniti un lucru: ce sa puneti in ele.
In timp ce multe companii pot avea unele dintre propriile lor produse promotionale pe care doresc sa le includa, este intotdeauna important sa luati in considerare mesajul mai larg pe care doriti sa il transmiteti. Iata patru sfaturi de top despre cum sa va dati seama ce sa puneti in cutiile cu seturi de cadouri corporative.
1. Inainte de toate, planificati!
Pentru cine este cadoul? Cadourile corporative nu inseamna intotdeauna doar oferirea de cadouri scumpe, celor mai buni clienti.
Seturile cadou fi alese si pentru clienti potentiali, angajati, antreprenori, furnizori si alte conexiuni business-to-business. Asigurati-va intotdeauna ca setul cadiu se potriveste destinatarului, amintindu-va sa atrageti atentia asupra marcii dvs. Cand il impachetati, logo-ul dvs. nu ar trebui sa lipseasca de pe ambalaj.
2. Alegeti un cadou care sa creeze impact!
Pentru ce este cadoul? Vreti sa spuneti multumesc? Bine facut? Loc de munca bun? Asigurati-va ca trimiteti mesajul potrivit cu continutul cutiei dvs. cadou deoarece, doriti sa impresionati, nu sa dezamagiti. Acest lucru face ca seturile cadou sa para ca sunteti mai atent, sporind beneficiile percepute.
3. Cadourile practice sunt cele mai bune!
Este util cadoul? A oferi cadoul practic va fi intotdeauna un succes. Deci, in loc sa trimiteti doar cutii cu doar produse alimentare, luati in considerare includerea continutului practic care merge mana in mana cu activitatea destinatarului.
Aceasta ar putea fi orice, de la o ceasca de cafea reutilizabila asociata cu boabe de cafea si ciocolata, pana la o sticla de vin insotita cu un tirbuson, toate afisand logo-ul dvs., desigur!
Acest lucru va va asigura ca produsele dvs. vor ramane mai mult timp in viata oamenilor decat un cadou pur consumabil.
4. Imaginea marcii conteaza!
Se potriveste cadoul cu marca dvs.? Ganditi-va la cadou ca pe o extensie a marcii dvs., nu trimiteti lucruri precum alcool sau dulciuri, daca brandul dvs. este despre sanatate si bunastare, de exemplu. Pastrati intotdeauna cadourile in conformitate cu obiectivele la nivel de afaceri si cu mesajele de branding.
Alegand sa procedati astfel, cu siguranta veti oferi seturi cadou care vor fi pe placul clientilor sau partenerilor dvs. de afaceri. Veti obtine multe beneficii din toate punctele de vedere, de pe urma unor astfel de cadouri oferite. Deci, este o strategie buna de pus in practica.